Onze beste wensen en goede voornemens: resultaten klantenonderzoek

18 januari 2017

Allereerst willen wij van de gelegenheid gebruik maken om iedereen een voorspoedig 2017 toe te wensen. Wij hopen van harte dat het nieuwe jaar er één wordt vol geluk, mooie projecten en onvergetelijke momenten.

Ook in 2017 zijn wij er voor u. Het is onze missie om onze verzekerde architecten en ingenieurs en de makelaars waarmee we samenwerken zo goed mogelijk te beschermen en ondersteunen zodat zij zich ten volle kunnen wijden aan hun kerntaak. Daarom kunt u vanaf nu ook geregeld updates terugvinden op onze LinkedIn-pagina over concrete thema’s die u als architect aanbelangen.

De jaarwisseling gaat traditioneel gepaard met beloftes en goede voornemens. Ook wij hebben er een aantal. In november en december hebben we een grootschalige bevraging gedaan naar onze klanttevredenheid, zowel telefonisch als via mail. Zowel architecten als makelaars werkten hieraan mee. We zetten de resultaten graag even op een rijtje.

Wanneer we vroegen naar het eerste woord of beeld dat makelaars en architecten associëren met Protect, kwamen er een aantal begrippen meermaals naar voren: voor architecten, marktleider, degelijkheid, betrouwbaarheid, expertise, specialist, goed georganiseerd, evolutief... Ook kwaliteit, toegankelijkheid, persoonlijk contact en juridische ondersteuning waren kernwoorden die vaak werden aangehaald. 

    

Werkpunten waren snelheid en flexibiliteit. Uit de klantenbevraging blijkt dat Protect wel het verschil weet te maken in haar expertise, de ondersteuning aan de klanten, haar menselijkheid en het toegankelijke en vernieuwende aspect.

695 klanten vulden ook onze online enquête in. 27,20% van hen is heel tevreden over de samenwerking met Protect, 61,88% is tevreden en 5,90% is ontevreden. Slechts 1% is heel ontevreden, de overige 4,02% heeft geen mening. Op een schaal van 1 tot 10 kreeg Protect een gemiddelde score van 7,67.

                         

Ook 112 makelaars vulden de enquête in. Onder hen was 27,68% heel tevreden, 66,07% tevreden, 3,56% ontevreden en 1,79% zeer ontevreden over de samenwerking. 0,9% had geen mening. Op een schaal van 1 tot 10 gaven de makelaars Protect een gemiddelde score van 7,76.

                         

Wij willen iedereen die heeft deelgenomen aan ons klantenonderzoek graag van harte bedanken. Wij stellen uw feedback en opmerkingen zeer op prijs en grijpen het nieuwe jaar aan als ideaal moment om hiermee aan de slag te gaan. Zo kunnen we u ook in 2017 optimaal beschermen en ondersteunen

 

 

terug naar overzicht